Vanliga frågor
Vi har sammanställt de vanligaste frågorna för att underlätta för dig, men om det är något annat du undrar över är du alltid välkommen att kontakta oss!
Hur fungerar det?
Välj vilken catering som passar dig bäst
1. Utforska vårt breda utbud av cateringalternativ under fliken "Beställ catering". När du har hittat något lockande att beställa kan du ange antal portioner och enkelt lägga till det i varukorgen.
2. Fyll i dina kunduppgifter
Gå vidare genom att ange din information och välja din föredragna betalningsmetod. När du har slutfört beställningen kommer du få en bekräftelse via e-post.
3. Hämta upp din beställning
Hämta upp din cateringbeställning smidigt vid vår delidisk. Vårt trevliga personal kommer att vara där för att assistera dig och se till att allt är i ordning. Hämtning sker under tiden som bokades vid beställning.
Du är mer än välkommen att besöka oss och prata med någon av personalen om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning. Du kan även nå oss via telefon på 0512-504 70. Vi finns här för att göra din cateringupplevelse så smidig och njutbar som möjligt.
Hur långt innan måste man beställa?
Vi försöker alltid att laga alla beställningar som kommer in så snabbt vi kan. Men vi önskar att få din beställning minst 3 arbetsdagar innan.
Måste person som beställt också hämta maten?
Nej, så länge rätt namn eller ordernummer uppges så spelar det ingen roll vem som hämtar ut.
Vilka typer av evenemang kan jag beställa catering till?
Vår catering kan skräddarsys för olika typer av tillställningar och händelser, såsom födelsedagskalas, bröllop, företagsevenemang, begravningar och många fler.